Skoter !

Kom precis hem från mathias, har kört/åkt skoter hela dagen, fyfan vad jag älskar de!
fast vi körde fast i typ 45 minuter, men vi kom loss tillslut.  nu ska jag fixa naglarna och färga håret och packa. ska till söta daniel imorgon och sedan ha träning. hörs imorgon sötnosar, puss på er.

Mathias    och   jag

visst e man snygg ;)


smink, hoppas det duger

Här har du tjejen som frågade vad jag sminkar mig med, lite dåliga bilder men wtf..

1. mineral fundation som är bra för huden (beställd från oriflame)
2. max factor mascara as bra (som mamma köpte från h&m)
3. ögonbryns penna, jag använder det för att jag igentligen är blond så jag har ljusa ögonbryns som knappt syns därför målar jag dom mörkare (från h&m)
4. sunglow rouge som är jätte bra, håller länge oxå (från oriflame)


Söndag

Hatar söndagar då händer verkligen ingenting!
igår va jag iaf på annas och drygade med folk där. kom hem runt 12.
har inte sovit så mycket inatt eftersom att jag varit uppe och smsat med sötnosen min :$ ;)
fick en fråga om vad jag sminkar mig med, ska ta och lägga upp det i bloggen senare, ska äta nu men vi hörs senare kyss !

bjuder på ny bild... Mittbena wiiee


Svar ! hoppas det duuger


Postad av Petter: Är du osklund?
sv: nej det är jag inte.

Postad av Fråda vågberg: vad tycker du om mig? hihi:') <3
sv:haha sötnos, jag tycker att du är en underbar vän och jag älskar dig såååå mycket <3

Postad av Gustav: kan vi träffas?:D
sv: haha ja visst, om jag visste vem gustav-.-

Postad av jag§: kan jag få ditt nummer? haha
sv: haha ali om du vill ha mitt nummer fråga bara, vill inte skriva ut de på bloggen :)

Postad av ingen: vilka har du legat med.
sv: heemliigt hihi (a)

Postad av Elias: hade du och fredirk Nässil samlag i min säng?'
sv: Nej det hade vi inte.

Postad av ANDREAS: varför är du så snygg
sv: kan inte påstå att jag är det. men tack ;)

Postad av hemligt: vad faller du för hos en kille? skriv låångt
sv: ja.. det e lite konstigt för jag faller för "dumma killar" som inte ger mig den uppmärksamheten jag vill ha även om det ska vara tvärt om, men jag ska skärpa mig för jag blir oftast sårad en en sån kille. så får se hur det blir.

Postad av maxiiizzzleee foe shizzzllleee! : i like peanuts!
sv: haha max tandberg sötunge

Postad av marcus: vad tyckte du om mig när du såg mig ? hahaha usel fråga ;)
sv: haha att du verkade en söt kille, kommer inte ihåg så mkt förutom att du va daniels kompis :)

Postad av ... : brukar du onanera ofta?
sv: haha, mog1

Postad av *o*** :har du sugit av nån? isf spottade du eller svalde?
sv: ja det har jag, och det sista behövde du inte ens fråga.

Postad av kungen fo sho: emma salomonsson, snyggaste b-ruden.
nu måste jag få fråga dig om du är kär. hihi ^^ :$$
sv: haha kungen sötiis, ja lite. :)
postad av kalle :D :är du kär i nån isåfall vem för och efternamn ;)<3
sv: inte riktig kär men gillar :) hihi han heter D***** G*********

Postad av Teathemaster: 

1. vilken är din favoritfärg?
2. om du måste välja en sak, vad gör du helst på fritiden?
3. antingen eller:
vänner, killar
fanta, cola
rosa, lila
facebook, blogg
grönsaker, frukt
smsa, prata i telefon
åre, järpen
jordgubbe, hallon
4. gillar du nån just nu?
5. elskar du meeg emma? (aa'
SV: 1. min favorit färg är vit 2. dansa mer tror jag :) 3. allting, kan inte välja :D 4. ja det gör jag :$ 5. älskar alla mina vänner <3

Postad av hej. : vad för dig till dessa trakter?
sv: tänker leka lite blond nu och inte fatta frågan, men om jag förstår rätt så menar du att vf jag bor i järpen? jo för att jag e föddhär och har alla mina vänner här

postad av isa: har du gjort ngt inbrott någongång? eller något liknande?
sv: nått liknande vet jag inte en ja jag har gjort inbrott två gång och aldrig mer.

Postad av anonym : du skrev förut att du hatar järpen, varför gör du det? <3
sv: jag hatar inte just Järpen.. men vissa folk som snackar skit och om jag säger en sak till en persoon vet alla om det nästa dag.


Belliii

Igårkväll kom bella till mig, vi tänkte dra ut med det blev inte så vi myste ist. sen runt halv ett på natten kom pettsson och daniel och chillade lite..  pettson missade bussen så han sov med mig och bella... sedan har vi inte gjort något speciellt idag.. följde henne en bit på vägen och nu ska jag ta mig en dusch. svaren från frågestunden kommer ocå upp senare idag
puss så länge :*

en söt på min lilla bella <3


fRåGe StUnD


kommentera en fråga så ska jag svara så gott jag kan !


hejhopp!

äntligen har jag fixat lite med bloggen . den får duga sålänge. iaf så har jag bestämmt mig för att börja blogga :) ni får gärna kommentera vad jag ska blogga om och vad ni vill veta om mig
dethär är mitt första inlägg så vet inte rikitgt vad jag ska skriva.
ikväll ska jag iaf vara med emma sabina och bella, ska bli kul. aja ska fortsätta sminka mig men vi hörs ;)
pusss!

bildbrist.


RSS 2.0