.

har inte sovit mkt inatt, gick och mötte alexandra typ halv 3 på natten,  sen träffade vi hc, stefan micke och vincent.. idag har jag varit i åre med mamma alex och tilda, sen stack jag ner på byn och träffade folk, har inte så mkt att skriva, men drar iaf till stan imoegon och stannar tills på fredag, hoppas på längre, men men får se hur de blir, nu ska jag sova gnatt.

en bild sen i vintras

hos alex'bby

sitter här i alexandras säng medans hon storstädar sitt rum, duktig fliKKa!
händer inte så mkt alls idag, vi ska göra tacos sen vette fan, bara chilla
på onsdag sticker jag till stan timm min sötaste olowia, sen sover jag hos ludde.. skriver mer sen är inte på humör hejsvejs !

I I'm a boomerang, it Doesn't matter how you throw me, i will turn back even if i want to fly away..

hur fan kan man vara så jävla dum.... att jag inte insåg, hur mkt jag skulle ha ångrat mig, hur mkr jag önskade att inget av det hade hänt.

old pictures (hjärta)

alltid lika roligt att kolla igenom sin gammla mobil, och jag som blond, hahha...

















what happend 2 the sun?

ont i huvet, kroppen och halsen.. hatar att vara sjuk, plus att de är midsommar imorgon de känns ju kul..
saknar solen och värmen, när fan kommer den?
saknar även min älskade alexandra <3







...

en saknad jag inte kan förklara, en dag och några timmar och jag känner mig redan tom.
utan dig ludvig löfvenberg, är jag inte hel.
kom hem..


simonmattsson

sitter här i lugnvik hos bästavännen simon! har varit i odensala och träffat nice folk, senare va jag i torvalla och träffade daniel en sväng:) nu ska jag sova hos simon, får se hur länge jag stannar i stan, skriver mer imorgon, pusssssss-Y
simon får stå för bild


<3


en nyklippt tjej







miss u

kan du inte komma hem, saknar digggg <3

alexandra wiklund, puss på dig


hos bästavän

godmorgon typ.
sitter hos simon, hade så en nice kväll igår, sen vid typ3 åkte jag hem till isac och sov där, nu sitter jag hos min bästavän simon i stan och lyssnar på musik, får se när jag drar ner på stan. puss


ibland önskade jag att jag kunde spola tillbaka tiden...


en kväll.

tack för en fin kväll !








blixtrar

har inte bloggat så mycket, men somsagt har inte just haft tid. har haft en underbar helg med älsklingen!
älskar dig så sjukt mycket, tiden går så fort men när jag är med dig står tiden still.
vet inte hur de skulle varit utan dig ludde.


chips till frukost

hej sötnosar! förlåt att jag inte bloggat så mycket.. jag har inte haft tid men nu när ludde sover kan jag ju passa på ;)
i torsdags kom jag till ludde, vi hade nice kväll, sen på fredagen så drog ludde andreas tim och tobbe hem till mig
i järpen och dom sov i min ylle stuga, kvällen började bra men slutade med spyor. älsklingen stannar här tills på måndag så har en typ två dagar kvar med han, underbart!



morgon och trocadero

hejhej, vaknade precis, var ute rätt sent igår, men men.. alexandra ligger fortfarande uppe i min säng och sover, haha sötnos hon e! idag åker jag till ludde :D han har en snäll pappa som kommer och hämtar mig eftersom att de inte går några bussar idag, de e ju röd dag :/
aja, tog iaf hål i läppen igår först nere men de blev fult så prövade uppe, de vart ganska bra men när jag hade haft de ett tag så hade jag jätte on så va tvungen att ta ut de, och nu har jag världens fläsk läpp ist! aja ska snart ta riktigt iaf (: bloggar mer när jag kommer hem eller hos älsklingen, ha de så bra sålänge puss!


...

Don't warn me ..
Don't believe in me ..
Don't trust me ..
Don't love me ..





swallow every single spit

kom precis hem , har vait med mathias en sväng (:
nu ska jag städa och packa för imorron åker jag till älsklingen och har de mys, sen åker han hem till mig från lördag till måndag, andreas tobbe och tim föjer oxå med :))
här får ni gårdagens outfit (:

RSS 2.0