mättt! :'(

hejan! har precis ätit. självklart äter jag alltid tills jag mår illa, men det går väl över
tänkte utbringa ett grattis till Julia som fyller år idag, så grattis till dig sötnos, hoppas du får en bra dag!

xperia

fick precis en ny telefon av mamma !
hoppas den inte är så dålig som alla säger?

städning

Har varit hemma hela dagen, och har även städat min lillasysters rum. fyfan vilket helvete det va! pärlor och massa torkad playdo lera över hela golvet. usch det gör jag aldrig om. nu ska jag på möte med skolan, hör sen puss !
Före:

efter:


sitter och pratar med älsklingen i telefon
han är bäst



born this way

hejsan !
kom typ nyss hem från stan. va ingen träning igår så va med älsklingen och sen andreas.
ludde sa att jag aldrig fick kolla på han när han spelade basket, men jag och andreas smög till matchen ändå och tittatde, sjukt bra du är bby!
sen åkte jag hem till ludde en sväng och va där till tio nångång, sen skjutsade han och hans pappa mig till lägenheten. sen idag åkte jag hem, mådde inge bra så sket i skolan..
orkade inte fixa håret så här får ni en ful bild sen imorse


booring

blir ett litet snabbt inlägg, sitter iaf på skolan nu som jag inte varit i på 2 veckor nu.. vill bara härifrån, fyfan.

kondis?

jävla äckel snöstorm, kan det inte bli sol någongång?!
har precis ätit, sjukt gott va det ! måndag imorgon = skola..
men jag tror inte det blir ngn skola för mig (privata anledningar)
men åker iaf till stan imorgon och träffar min saknade ludde, sen efter det har jag träning..
måste verkligen börja träna min kondition, bara jag går upp för trappan så blir jag anfådd..
måste sluta röka alltså...


outfit

nice kväll igår, kom hem runt 2 typ, nu ligger tess och philip ooch snarkar medans jag vaknade av världens huvudvärk.... söndag idag så det händer väl inte så mkt, träffar äntligen min saknade ludde imorgon.
hann snabbt ta bild på kvällens outfit

hos therese

sitter hos tessbby och chillar, vi drar ut sen så får se vad som händer. :)
saknar min älskling, förlåt bby, vi ska inte bråka mer, puss

en söt bild älsklingen gjorde, sjukt gullig han e

fråga

fick en fråga om jag dansar på wendlas och om jag är vig?
svar: jag dansar på wendlas i östersund ja, och jag är inte så speciellt vig, är därimot vig i mitt högra ben men om jag stretchat och är uppvärmd är jag ganska vig ja :)

men sätta benet bakom huvudet kan jag iaf :)



sommar..

åh kan inte sommarn komma snart, bläddrar igenom bilder sen i somras, gud vad jag saknar! och shit vad jag saknar tiden med er tjejer !
soooooooooooooooool

fredag

mamma är iväg och beställer pizza sen sticker jag iväg till tessbby, får se vad som händer ikväll ;)
pussssssssss

svar på tal

fick en kommenter om att ni ville veta mer om min pojkvän så hoppas det duger.
ludvig löfvenberg och bor i östersund (fröson) han är ett år mindre än mig och går på prolympia.
en riktigt ful och störig unge, fattar inte vad jag ser hos han..!? :S
nej aldrig, han är världens finaste och hur underbar som helst! vet inte vad jag skulle göra utan dig älsklig.
lite omogen ibland men de e ngt jag kan leva med, de e väl på kvällarna han blir som mest seriös och vi kan prata om viktiga saker..  lite jobbigt att han bor 7 mil från mig, men de är inget som stör mig så himla mkt, vi träffas ofta faktiskt, :) han spelar basket och har gjort de sen han va sju tror jag.  han älskar att retas ända tills jag blir sur för då säger han bara fina saker så jag ska bli glad igen, älskare ;))  en frågade om jag tycker ludde är snygg?
de va den dummaste frågan jag fått tror jag, självklart är han snygg! eller GRYMT JÄVLA SNYGG.
fast ibland kan han ju ha några störningar, kolla bara.....
men annars är han snyggast!


at HomE

Har sovit ganska bra inatt, va för trött för att prata länge i tel med ludde... igår åkte jag till stan och va med han heeela dagen, sjukt bra dag! idag ska jag inte göra så mkt, är sjuk så vad kan man göra lix? älsklingen åker bort idag till sthlm och ska på läger med sin basket, hoppas det går bra för dig. ♥  nu blir de en stor tallrik med tomtegröt, hej då!
ludvig ville att jag skulle ha mittbena, så vf inte!

kommentera kommentera kommentera

Kommentera vad ni vill att jag ska skriva om !
en ful bild på mig i som jag tog på åhlens.

coalcreek

vill ha!

holaa-a

hejsan, har inte haft tid att blogga, förlåt. har inte så mkt att säga förutom att jag träffar min älskling idag me :D
längtaaaar. ska föröka få me lite bilder. pusss.

@stan

hejhej! (godmorgon) hatar att försova mig. har gjort det hela veckan. måste fan skärpa mig! lovade ludde att träffa han idag så åker till stan. ska även ha träning idag. men kan inte vara med eftersom att  när jag ramlade fick jag nått problem med armen plus att det gör ont i naveln. aja nu ska jag göra mig i ordning, vi hörs ikväll. puss
en bild på mig gustav och ludde. fjoortisar förutom cp ludde <3

Älska mig

bästa film jag någonsin kollat på !
har aldrig bölat så mkt under en film

finns ingen som du. ♥



förlåt

hejsan alla sötisar! förlåt att jag inte bloggat på ett tag. men har haft "fullt upp" i helgen
i fredags så åkte jag till stan och sov hos min älskling. men först på kvällen va vi med andreas, gustav, tobbe, jasmine och sofia:)
sjukt mysik kväll. sen på lördag åkte jag hem, fast va på stan en snabbis innan. sedan på kvällen va det (konsert) så jag och anna sjöng tre låtar :) sjukt kul! och nu sitter jag här och har ont i naveln eftersom att jag piercat mig nu :D!!
alltså vissa säger att det inte gjorde ont för att dom äntigen har gjort det, men jag kan erkänna att det faktiskt gjorde ont ! haha

smygarn

hejsan, ingen skola idag heller.... hade ångest hela natten så kunde inte sova, så fick vara hemma...
idag har jag inte gjort ETT SKIT. så sjukt tråkigt. imorgon ska jag iaf pierca naveln, inte ett dugg nervös faktiskt :)
sen stannar jag i stan och sover hos finaste ludde. alexandra, joel och simon följer med så har iaf lite händer att hålla i ;) nu ska jag gå och äta mig mätt, puss

haha ludde somnade, då passar man ju på att ta kort ;)
nu e jag så dööööd!


hjärta

hejsan alla söta!
haft en awsome dag, tog bussen in till älsklingen och va där ikväll, saknar dig redan, men vi ses ju igen på fredag :)
har inte så mkt att berätta som hänt just, men piercing i naveln blir det på fredag oxå iaf. simon får hålla min hand asså! nu ska jag ringa ludde, vi hörs imorgon, pusssssssssSS

en fail bild innan jag drog till stan.


ingen rubrik.


äntligen kommit hem! hade det jätte kul på PC, vill verkligen börja där. verkligen en schööön skola!
uppspelningen gick as bra, förutom att jag va aaasss nervös.. men det gick bra ändå !
sen stack jag ner på stan i några timmar och träffade älsklingen!! längtar tills imorgon så jag får pussa på han!
har fortfarande inte skrivit inlägget. men det kommer så småning om.  nu ska jag vara social med ludde som sitter och väntar i telefonen haha!
puss på er


N.Y


M-onday

Hejhej! Jag måste ju vara blond, kom ju på att jag kan mobil blogga:) va aldrig med på träningen idag, va med andreas ist. Hann oxå träffa älskling en snabbis oxå. Imorgon drar jag till PC sen åker jag ner på stan och träffar bby, andreas, tobias tror jag och gustav:) sitter och kollar på bigbrother, finns ingen skönare än gurkan, ! AJa, inlägget jag skulle skriva kommer imorgon. Så håll utkik!

shoo

skulle inte blogga förns onsdag, men jag försov mig imorse så mamma sa att jag fick stanna hemma idag, så åker till stan efter skolan ist , ;))
pratade med ludde typ till kl 2 inatt.. kanske därför jag inte orkade kliva upp huhu :)
ska iaf sova hos han i helgen, ska bli sjukt myyys,
aja nu ska jag ta och äta ngt är sjukt hungriig. ska även skriva ett inlägg till ett några som beter sig riktigt fittit.

en bild på mig och hjalle i sommras! sakna


all i do is win

tjuuu, sitter och pratar i tel med ludde, ska väl snart hoppa in i duschen oxå :) älskar att duscha!
eftersom att jag inte kan blogga på 2 dagar nu så tänkte jag skriva vad som händer på tisdag.! jo eftersom att jag valde musik som andra val till gymnasie så fick jag papper hem och då vill dom att jag kommer dit och spelar upp en låt för dom, så jag har en dag på mig att komma på låt och träna till den. åh stresssigt! sen kommer jag tillbringa hela dagen i stan på PC. så kul ska de bli iaf :) får ju träffa älsklingen då oxå så.
men vi hörs på onsdag. puss

bildbrist


tråkig.

godmorgon, eller snarare god eftermiddag, sov till kl 3 idag, sjukt skönt. fast morgonen va inte så s-kön.
vaknade av att brand alarmet gick och alla stod och ropade på varandra. hela undervåningen brann usch! aja bättre nu iaf.
idag ska jag inte göra nåånting, bara slappa och fixa ordning för imorgon är det ju skola... -.- orkade tyvär inte lägga in en bild så det får bli ett tråkigt inlägg, vi hörs ikväll. puss !

utgång

sticker ut och träffar mina saknade vänner som jag inte träffat på nästan hela vecka, alex sover hos mig ikväll oxåå.
kommer väl hem runt 2 inatt så bloggar imorgon. puss på er och puss på min saknade ludde.

en dålig bild på kvällens outfit !

saknar dig älskling ♥


face up

hejsan alla sötnosar! =)
vaknade av att solen sken i mitt ansikte :) äntligen kommer vinter värmen!
hade en bra dag igår, tack alla för gratulationer !
idag ska jag vara med alexandra för vi är hemma själva hela natten så får väl se vad som händer ! ;)

new picture.

sexton år

min dag idag

10 mars 2011 ♥



hihi gästblogg!


hello bitches, frida här! emma och jag ligger i min säng och pratar om allt möjligt! vi skulle se på skräckis men vi ska va töntiga och se på pledge this och i taket lyser stjärnorna istället! emma fyller år idag så min flicka blir stor! men nu ska emma få logga in på sin facebook och skriva tack till alla ! pussheeeej


älskar dig bruden!

hejdå järpen

hejsaan sötnosar! shit vilket fint väder det är ute idag! fan.. låter som farmor. men aja
nu har jag precis fixat i ordning mig för idag ska jag till östersund! ska träffa några kompisar. jag bloggar mer när jag kommer hem puss på er!

gammal bild förlåt

o-nsdag

hejhopp! hur mår ni idag?
har precis bakat neger bollar och ska snart åka upp till min efterlängtade alexandra!
vakande av att min bror och hans kompis satt och tog kort på mig när jag sov, fyfan ungjävlar alltså!
orkar inte sminka mig idag eller fixa håret så ser ut som en lodis just nu, haha ! :D
aja nu väntar mamma i bilen, orkar inte gå. hörs sen puss på er sötnosar!

en bild på mig sen i sommras ! fan måste börja ta nya bilder


dagens

kvällens outfit


maat

kom precis hem från therese, eftersom att jag va så duktig hos tandläkaren så ska mamma fylla på mitt kort ikväll så smsa! nu ska jag äta äntligen ! har inte fått äta på 4 timmar... är as hungrig
fick en fråga om hur jag fixar mitt hår? det ska jag fixa ett inlägg om senare. aja nu kurrar magen

old picture.


buhuu :'(

Sitter med bby och ska snart dra iväg, för jag ska till TANDLÄKAREN!! :((
tess får hålla min hand fan!
aja bloggar när jag kommer hem till henne puuzzz :*

en bild på mig och älskling sen imorse.. ;P


bby

Sitter med tessibby, hon ska sova här vi ska DYGNA har jag bestämmt. fast vi har redan hunnit och gluffsa i oss godiset, huhu ^^ får se vad vi hittar på vi ska iaf ***** och **** fyfan vad nice det kommer bliii :DDD
aja nu ska vi förbereda lite så vi får höras senare puss

ah vad jag saknar sommaren!!! <3


hemma nuee

kom precis hem, 4 timmar i förhör. drygt men allt gick bra iaf.
nu ska jag göra i ordning mig för therese bby kommer hit. måste städa lite hihi^^
alltså helt seriöst, jag vet inte vad jag ska skriva om. kommentera lite förslag vad ni vill veta osv.

SKEV


polisen.


brb......


fråga. ?


Det här va den dummaste frågan jag fått på länge! du borde skämmas. fyfan!
klart som fan jag är vän med henne, hon är en av mina bästa kompisar och jag älskar henne.
hon är hur underbar som helst. vad va meningen med frågan?jag hatar sånthär, det så sjukt kränkande och omoget. fan väx upp
frida vågerg
love u


glader

hejsvejs! vaknade precis, fan somnar alltid när jag lägger mig i mammas säng.
så åker upp till alexandra ikväll istället. :)
fett glad jag är idag, har fått många bra samtal och sms idag. :DD
nu ska jag fixa naglarna sen gå ner och köpa godiiiiiis.
hörs sen

nyvaken tjej.


Sunday.

söndag.. -.- det säger ju allt.
igår hade jag iaf roligt. va på annas en sväng och sen runt halv 12 smsar johan törvall och säger att han är i järpen så träffar han jocke elf, tobias pålsson, chrille och nån kille haha. sedan åker vi hem till mig typ vid ett. vi hade as kul förutom lite lång tråkigt bara.! härliga killar asså hahaha!
idag ska jag inte göra så mycket, ska dra till min kära alexandra idag. vet inte vad vi ska göra men hon skulle visa mig ngt så får väl åka dit då. ska hoppa in i duchen nu men skriver mer sen, pussss


fyfan...

östersund. vilken jävla natt /dag. orkar inte berätta men tack oliwia fränden. <3
när jag kom hem ringde hjalle och frågade om vi skulle köra skoter, så satt på mig kläderna och åkte. det va första och sista gången jag åkte med han iaf. !
hörde över 110 och burkade samtidigt, idiot. trodde jag skulle spy.
aja nu e jag hemma iaf. ska duscha nu sen kanske vara med alex sen utgång tror jag. hörs sen, pusss


Blond.

kollade igenom min tel igår, jag är glad att jag färgade håret brunt !
ser ju ut som en jävla bimbo fjortis på varje jävla bild. fy !

aldrig mer.


bbbyyy

sitter hos min älskade therese, undra vad vi ska hitta på, hoppas vi ska äta ngt snart,e döö hungriig :)
när jag kommer hem lägger jag upp dagens outfitt, puss så länge


två bilder jag tog hos therese .

gnatt

sitter och pratar med sötdaniel, miss u!
ska iaf ta en dusch och sen sova, hörs imorgon finisar pussss...

han får stå för bilden, finaste


bästavän.

det finns så mycket att skriva att jag inte kan skriva alls. vad skulle jag göra utna din alexandra wiklund?
hoppar du hoppar jag. älskar dig mest
av allt. bästavän.


hmmm?

Fick nyss ett samtal från östersundspolisen. förlåt pappa, men har inge val.


RSS 2.0