Järpen.

kom hem igår, fick träffa min saknade linn och ida!
de vart rätt sent men skit samma, va uppe i natt så tog mig inte upp till skolan idag, har skrivit att jag ska sköta mig men imorgon ska jag gå! nu ska jag städa lite så att mamma blir glad,
sen ska jag dra till Jon och träffa mina kära vänner.
så jag måste skynda lite, pusss



inte alltid så pigg.

godmorgon!
vaknade för en stund sen, är så sjukt trött.
är iallafall i stan hos min kära vän alexandra! kom i fredags och idag ska jag åka hem. tråkigt tråkigt.
va på stan igår med frida och isabelle, ska ner ett tag och träffa ida innan jag tar bussen.
imorgon är de skola, fan vad drygt, men måste sköta mig !
nu ska jag duscha sen får vi höras mer när jag kommer hem puss


run the world

hej hej och hej!
fyyyy jag har så tråkigt, har suttit i soffan hela dagen, är typ ute varje dag och lika tråkigt är de.
längtar lite till skolan som jag nu ska sköta! har inte varit där på snart 4 veckor, huhu :$
men nu blir de andra bullar! nu är de snart mat och hoppas jag frå träffa malin som jag inte träffat på länge,
får se hur kvällen blir. kyss

cp.

RSS 2.0