jag älskar dig

du är mitt ljus över dagen du är mitt lugn varje natt.
du är livsglädjen jag aldrig nånsin haft.
du är en ängel, ena halvan av min kropp
du är den bästa killen jag nånsin kunnat fått
du är den jag alltid önskat att jag alltid haft
du är min styrka, lycka som ger mig inre kraft
att jag nånsin skulle få dig på fall va något jag aldrig trodde.
att vara vänner va bra men tillsammans underbart
om du är en dröm så låt mig sova då, för jag tror det är det bästa för oss båda två
om jag skulle dö är du rosen på min kista
skulle hålla den vid liv, skulle aldrig låta den vissna
man ska aldrig säga aldrig men jag stannar med dig
du tror du vet vad jag känner men jag känner så mycket mer.
du tror jag bara säger det men jag lovar det är sant,
utan dig brevid mig baby så tappar jag min balans
du är glöden som brinner, du är allt som jag ber om
nu sitter jag här, inlåst i mörkret
det är du som har nyckeln, du kommer och öppnar
ljuset lyser som solen, det är då du viskar domdär tre orden.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0