sjukt bra kväll...!

hejhopp! kom precis hem från 2 as bra nätter i stan!
första kvällen va vi ute, jag träffade folk och sov hos frida bby, trevligt trevligt,
sen igår träffade jag massa på stan och chillade i solen, sen runt 4 så stack alla till löfvsta basketplat och vi gjorde upp en eld och började grilla, nice är det ända man behöver beskriva.
sen drog jag och älsklingen hem till han runt halv ett och jag sov där, och nu är jag hemma och ska grilla med familjen, åker nog till älsklingen på måndag tror jag, aja nu ska jag hjälpa till med maten, pusss
Glad påsk föresten!

se så söt kudde jag fick sova på hos frida ( hjärta)

Kommentarer
Postat av: ja

ÄCKEL

2011-04-24 @ 11:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0