svar !

sitter med hårfärg i håret så passar på att svara på frågorna!

postat av liten pojk : Kan vi träffas på yran :D<333?
sv: haha marcus jag vet att det e du, självklart kan vi det! <3
postat av LL<3 : brukar du ha stringtroser när du är med mig?:O
sv: haha klart älskling
postat av ante : har du och ludvig knullat?
sv: trodde sånt va privat, men med tanke på att vi har varit tsm i snart 4 veckor så nej det har vi inte. känns bara för mycket om man ska skynda sig med de.

postat av vmjhuvnhmgudjh :  har du löshår? varför har du aldrig utan isf?
sv: japp jag har löshår, jag har den alltid för att jag hatar mitt korta hår! men ska sluta använda det tror jag, kan lägga upp en bild på hur kort det är egentligen ;)
postat av ? : säg tre saker du är beroende av
sv: min mamma, min telefon och ludde
postat av :) : vad är din största önskan?
sv: jadu.. det e många.. kan faktiskt inte välja sorry !
postat av frida vågberg: hur lärde du och ludvig känna varandra?
sv: hmm... ja genom en kompis som heter natalie, tyckte han va snygg så fick hans nummer och så började vi skriva:)
postat av lovisa: allt bra? :D
sv: haha toppen
postat av anonym : vad händer hos dig idag?:) kram!
sv: haha ja du.. :) träffa ludde
postat av therese: vilka bloggar följer du?
sv: isabelles.nu  dessies.se  paow.se  tessiiies.blogg.se  fanniies.webblogg.se juliabjoorkstrand.blogg.se kissies.se (ett måste, hon e ju så grymt ful) ja det e så många fler
postat av sulan : när träffar du mig igen då?
sv: när du vill, bara att höra av dig ;)
postat av ingen: har du varit otrogen någongång?
sv: ja....

postat av ingen: har du tagit den i nr2 någon gång?
sv: haha aldrig i mitt liv
postat av: Hört att du är bisexuell, är det sant?
sv: beror på

postat av ingen :har du varit emo?
sv: ja i 6:an haha ! fyfan hur jag såg ut.
mitt hår:
kort kort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0