förlåt

hejsan alla sötisar! förlåt att jag inte bloggat på ett tag. men har haft "fullt upp" i helgen
i fredags så åkte jag till stan och sov hos min älskling. men först på kvällen va vi med andreas, gustav, tobbe, jasmine och sofia:)
sjukt mysik kväll. sen på lördag åkte jag hem, fast va på stan en snabbis innan. sedan på kvällen va det (konsert) så jag och anna sjöng tre låtar :) sjukt kul! och nu sitter jag här och har ont i naveln eftersom att jag piercat mig nu :D!!
alltså vissa säger att det inte gjorde ont för att dom äntigen har gjort det, men jag kan erkänna att det faktiskt gjorde ont ! haha

Kommentarer
Postat av: Fannii

Vart ju jätte fint! <3 kom ihåg att inte pilla bara!! <3

2011-03-20 @ 12:28:58
URL: http://fanniies.webblogg
Postat av: Frida Olaussson !

Skiit fiint Emma,, saknar dej <3! ;)

2011-03-20 @ 13:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0