Sunday.

söndag.. -.- det säger ju allt.
igår hade jag iaf roligt. va på annas en sväng och sen runt halv 12 smsar johan törvall och säger att han är i järpen så träffar han jocke elf, tobias pålsson, chrille och nån kille haha. sedan åker vi hem till mig typ vid ett. vi hade as kul förutom lite lång tråkigt bara.! härliga killar asså hahaha!
idag ska jag inte göra så mycket, ska dra till min kära alexandra idag. vet inte vad vi ska göra men hon skulle visa mig ngt så får väl åka dit då. ska hoppa in i duchen nu men skriver mer sen, pussss


Kommentarer
Postat av: alexandra haha

haha kissnödig?

2011-03-06 @ 15:16:34
Postat av: emma

hahaha alexandra, som fan <3

2011-03-06 @ 16:53:59
Postat av: EMMA - en massa smarigt

SNYGGING

2011-03-08 @ 21:01:34
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0