clean face

fick en fråga om vad jag använder för produkter när jag tvättar ansiktet! här har du svaret :)
1. en fet olja som tar bort mascara och fundation (fast använder inte fundation men)
2. clearasil, en "tvål" som jag smetar in i ansiktet (tar bort finnar)
3. en oanvänd tandborste som jag skrubbar med medans jag har clearasil kvar i ansiktet, blir så sjukt mycket bättre resultat istället för att bara massera in med fingertopparna! sköljer. borde testas!
4. låter ansiktet torka sedan lägger jag ett halvtjockt lager med dermosil ( ansiktsmask) tvättar bort med kallt vatten.
5. låter det torka igen och sedan tar jag en bommuls tuss och klämmer ut 4 droppar av pure nature som är en kräm jag maserar in för att huden ska bli mjuk och inte så torr, sen söljer jag med varmt vatten
6. sist men inte minst en ansiktskräm som återfuktar huden :)
ställ gärna fler frågor, de uppskattas !

Kommentarer
Postat av: Marcus

Haha vad mycke, inte jag som fråga men f** vad mycke de är för tjejer ;)

2011-05-24 @ 16:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0