Therese Hagleitner Brodin

sitter hos tess'bby nu, kom precis från skolan, fyfan vilken sjukt kul dag!
snart ska vi dra iväg och sola.. vet borde vara riktiig sol men hinner aldrig bli brun innan skolavslutningen då eftersom att de har varit så dåligt väder.. men lite fakebränna skadar väl inte nåhon.. ;)
men nu orkar jag inte skriva mer, bloggar mer när jag kommer hem, det va en läsare som ville att jag skulle hur förklara hur jag tvättar och skrubbar ansiktet, så de kommer upp bilder sen, så håll utkik :)))))

är så sjuuukt sugen på choklaad!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du oskuld?

om inte vem förlora du den med?

hur många har du isf legat med?

2011-05-18 @ 20:09:36
Postat av: stinalarsson

hörreduru emma, nu blev jag oxå sugen på choklad.... tack ;) <3

2011-05-18 @ 21:14:28
URL: http://stinalarzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0